mjau!

idag har det varit julmys med girlsen,
gick en sväng på julskyltningen o kollade och sen slog vi oss ner på fenix.
det blev årets första lussekatt och en (två) koppar kaffe.
så vi satt där i någon timme och kollade på människor och lyssnade på julmusik.
mycket mysigt :) har snott bilden från tette, så därför hon inte är med.
inte världens fagraste bild, men jag bjuder på det!




i fredags provjobbade jag som personlig assistent,
det gick så bra så jag får komma tillbaka imorgon igen och gå bredvid.
men jag är lika nervös inför imorgon som jag var i fredags,
men jag hoppas det kommer gå lika bra imorgon,
nu vet jag i alla fall vad det handlar om, så det känns bra.
hoppas verkligen på detta jobbet. hade varit hur bra som helst :)

blev utgång i fredags, förfest hos fribs som var trevlig,
men utgångarna i kristianstad är jag hyffsat trött på nu.
så nästa helg tror jag inte att det blir någon utgång på fredag,
men det blir minsann hemmafest på lördag i alla fall.

lördagen spenderades till största del i sängen med en fet förkylning,
en hals som värkte och ett öra som dunkade.
känns lite bättre idag.
på kvällen begav jag mig hem till martin med elin och david.
där skulle det bli film klockan 8, men det gick inte sådär jättebra
då varken hårddisken eller PS3 ville samarbeta med oss så
halv 11 fick vi köra bort till hemmakväll och hyra film istället.
blev en bra skräckis som jag redan sett en gång, men det var chill!

nu är det parlamentet om några minuter, sen kolla på lite troja,
och tillsist har vi ju paradise hotel. sen ska jag försöka sova tidigt ikväll
med tanke på att jag ska vara i tyringe halv 9 imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0