mjau!

okej, ännu en gång är jag sämst på att uppdatera,
men nu är det dags igen i alla fall.
helgen har varit kanonbra.
fredagen bestod av förfest här och sen utgång.
det mest roliga denna kvällen måste vara att utgången slutade på grand.
japp ni läste rätt, på GRAND.
detta på grund av att en vän lyckats bli portad från både class och banken.
och såklart erbjuder jag mig att följa med.
men hade det inte varit för fredrik och tulle
hade det sugit stenhårt.
jag frågade mig själv flera gånger om hur i helvete jag kunde hänga här varenda fredag.
och jag frågar det fortfarande.
kan även meddela till er som inte varit där på länge att spellistan är precis den samma,
alltså i ordningen linda bengtzing, carola, markoolio. alltså inget nytt.
jag o tulle gick till kim på bajonetten och satt där till 5.
när jag väl kom hem var jag inte trött längre så jag började städa.

lördagen bestod av städning, läsning och trötthet.
men det blev likaväl utgång på kvällen,
och dessutom grand igen.
denna gången med lite äldre människor,
men jag kan inte säga att det var någon hit precis
och jag tycker bättre om class och banken. thats it.
blev ganska tidig hemgång och det var skönt att komma i säng.

även gårdagen bestod av läsning och trötthet.
på kvällen bar det av till kimsi där vi satt och myste hela kvällen,
även tillsammans med fribs, tulle, mys o björkis.
det var trevligt!

idag har martina varit duktig o tvättat och läst ännu mer,
även kollat på en massa bra program ikväll.
och bäst av dom är ju ullared och paradise hotel.
men nu är allting slut så tänkte gå o läsa igen.
dags att börja på ny bok så hoppas den är bra och
att man kommer in i den snabbt!

kim och frida, jag är glad att ha er.
även ni andra med ;)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0