hallooweeen :O

mjau!
lördag idag, och det är halloween lördag.
detta innebär att jag tar mig bort till friba o kollar på lite film,
sen får vi se vad vi mer hittar på för bus,
tror jag ska åka inom o säg hej till kimsi på jobbet också :)

det blev hockey och utgång i onsdags som planerat,
hockeyn gick inte så bra men det var väntat,
utgången blev desto mer lyckad!
kanontrevlig kväll/natt tillsammans med massa härliga männsikor :)

hela torsdagen spenderades i sängen,
orkade väl ta mig upp runt halv 6,
alltså knappt lönt innan det var läggedags igen :P
men tro det eller ej så kunde jag somna halv 1 igen. förvånande.
sov till 12 igår, tog det lugnt o fixade mig i lugn och ro.
åkte in till stan vid halv fyra och fikade med linda,
det var inte igår precis, men mycket trevligt :)

fredrik hade tidigare under dagen ringt o tvingat med mig på utgång,
så sagt och gjort, kvällen blev superbra, roligaste på länge :)

nej nu hörde jag att pizzan har anlänt till köket, mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0