hope!

har egentligen hur mycket tankar och funderingar som helst,
men vet inte riktigt varför jag inte orkar skriva ner dom och dela med mig.
fortfarande arbetslös iaf, och det suger hårt.
finns ju fan inga jobb och när man väl söker något är det 5000 andra
som också gör det, så chansen är ju inte särskilt stor att man får något.
men det sista som överger en är hoppet, så en dag är det väl min tur också.

är trött på människor som inte kan säga rakt ut vad det är,
istället ska man behöva krusa för att de ska bli glada igen
och man har inte en aning om vad man har gjort.
palla sånt liksom.

mitt huvud gör ont i dag och jag hostar o är förkyld,
det är också drygt. alltid förkyld.

idag är nog en jag-hatar-allt dag,
men det kan ju bara bli bättre!

usch vilket tråkigt inlägg.
hade jätte mycket tankar innan jag började skriva,
men det gick inte så bra nej!

jag hade dig utan att veta om det, det är sjukt :P
och jag förlorade dig lika snabbt, attans!
en annan dag kanske :D

hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0