i wish you´re mine!

mjau!

nu är jag trött, ungefär jättetrött för tillfället,
men det brukar gå över när man väl ska sova,
och det är ju några timmar till..

dagen har spenderats i stan mest, gick upp klockan 10.
10, hör och häpna, detta för att jag skulle träffa ida vid 11.
gick i lite affärer så hon fick införskaffa det hon skulle ha,
och sen satte vi oss på fenix för att äta och snacka,
det var lika trevligt som vanligt :)
dock fick jag värsta chocken när jag såg henne,
för söta blonda lilla ida har färgat håret svart,
det var verkligen en chock, men allt klär en skönhet iaf!
hon skulle på möte vid 14, så då åkte jag hem igen.

satte mig framför datorn en stund för att sedan åka till staden igen.
denna gången för att träffa annie,
blev att gå upp en sväng på hennes jobb för hon skulle hämta något,
och sen satte vi oss på favoriten och käkade (igen!)
det var trevligt att träffa henne också eftersom det var ett tag sen,
hon började jobba halv 5, så då åkte jag hem igen,
och nu ligger jag här i sängen, helt utslagen och funderar en massa.
mest på en speciell person, drygt, men även på vilka fina vänner jag har.
men det visste ni redan att ni är!

imorgon är det onsdag, och det innebär hockey,
kik - tingsryd. en match som säkerligen kommer bli tuff då tingsryd ligger etta,
men jag vet att kik har styrkan att vinna om dom bara vill så det ska bli kul!
efter hockeyn är det snack om förfest-utgång,
dock kan jag inte bestämma mig då det kostar 100 spänn,
frågan är om jag är villig att betala det. men får se,
bestämmer väl det imorgon i så fall.

fortfarande inget jobb, och har glömt mina papper i fridas bil
om jobben i danmark, så får ta dom snart så jag kan börja kolla där också.
frågan är om jag har modet att prova något nytt.
jag borde ha det för jag vill ju göra något nytt,
men att lämna vänner och familj, hmm, det tål att tänkas på.
behöver ju inte bli borta hela livet precis,
bara tills jobben kommer tillbaka i sverige igen.
men jag ska kolla i alla fall och skicka lite cv.

nu får det vara bra för idag,
får se vad som hittas på sen,
funderar på att köra till maxi o köpa en tidning
o ligga o läsa resten av kvällen, kanske slänga i en färg i håret med?



love M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0