nu är det dags för freeedagsmyyyys!

mjau!
ännu en natt med massa drömmar,
dock ganska mysiga i natt,
men vaknar en gång i timmen och hostar som ett as,
det är hopplöst.
dock sjukt att jag kommer in i drömmen igen sen!
sålänge det är bra drömmar gör det inte mig något.

ser ut som det blir utgång idag trots allt,
och jag kan ju inte tacka nej heller :P
dock blir det tufft imorgon när pappa ska hämta mig 11,
men det får jag ta då :P
ska fika med honom så jag ställer upp och går o lägger mig sen igen!

nu sitter jag och dricker cola och äter chips,
halv 3 på en fredag. tjockis!
min näsa fungerar bara halvt
och min hosta ger mig träningsvärk i magen,
shit vilken stark mage jag kommer ha sen :D

vill även påminna mina vänner att jag tycker om er megamycket,
vet inte vad jag hade gjort utan er.

en parantes till är att jag nog blivit beroende av hockey, kik då.
jag har bara en stor längtan till nästa hemmamatch direkt efter
att den förra är slut, det är galet. men kul som satan,
onsdagens match ska vi inte ens prata om, eller jo liiiite.
trevligt sällskap, sjuuukt spännande match som vi vann tillslut
och en hel del konstiga kommentarer som SKJUUUT JENS!
bara näth och frädrik som fattar, men det gör inget :)

vilket positivt inlägg detta blev dåårra!

looove /m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0