söndag

maju!

helgen har bestått av fest och fest och alkhol och lite mer alkohol,
kul? har varit med om både roligare och tråkigare helger så.

veckan är väl bara planerad till hälften,
och planerna kommer troligtvis att bli ändrade,
men så är det när man går arbetslös.

jag hade hur mkt som helst att skriva när jag skulle börja
och nu bara försvann allting :P stöörigt!

föreslog en skräckfilmskväll med kim ikväll,
så får väl se om hon är med på det,
hon är ju den ända som jag vet som gillar skräckisar!
så kände för en sån kväll nu i höstmörkret :)
något bra förslag på film så får ni gärna skriva!

och erkänn att jag blivit duktig med att uppdatera här,
även om det inte sker varje dag :P
bättre än innan i alla fall,
frågan är bara hur länge det håller denna gånger.
förra gången var det väl hmm, max några dagar.

nu får det vara nog för denna gången!

love /m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0