we don´t celebrate sundays

åh damn,
igår såg jag nog det snyggaste som har skådats på väldigt länge,
vet inte riktigt var jag ska ta vägen, åhhh mums.
och gissa vad? jag sumpade chansen, jag dör.

har blivit utgång både fredag och lördag,
fredagen kunde varit bättre och lördagen var bäst.
herregud vilken helg,
jag vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta,
men jag gör som jag gjort sen torsdags,
jag skrattar lite och gråter lite,
för så ser mina dagar ut just nu.
behöver inte gå in mer på det för de flesta vet redan varför.
även en av anledningarna till att fredagen inte blev så bra.

idag blir det slappdag, vilket behövs.
ska kolla på män som hatar kvinnor med broren lite senare tänkte jag!
så ja,

peace and love /m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0