mjau!

chaa.
eftersom emelish och kimpa är sjuuukt sega med att lägga in bilderna blir det troligtvis inga idag heller. men det kommer, det kommer :) får förhoppningsvis en ny kamera när jag fyller år så, dock vet jag sen innan att även jag är sjukt seg på att lägga in bilder. men men. man kan inte vara snabb på allting.

det händer inget direkt spännande i mitt liv nu heller. eller jo. imorgon sker något stort, något enormt stort.
jag, emelie och frida ska ge oss på att åka skridskor, ja ni läste rätt, SKRIDSKOR!  detta kan bara sluta på ett vis, och det blir antagligen att jag och emelie ligger och asgarvar på isen och frida står med kameran bredvid och skrattar lika mycket. hoppas att alla benen i kroppen håller. men vi behöver alla tre lite spänning i vardagen så vi får helt enkelt se hur det slutar ;) bli inte rädda om jag inte uppdaterar imorgon, jag är ganska dålig på det i vanliga fall också.

idag är en sån dag som jag är extra sugen på att flytta hemifrån. en dag då varenda människa går en på nerverna och man bara vill vara för sig själv. är riktigt sugen på halmstad. det är lagom långt häifrån och en stad jag
älskar på sommaren. känns som alla städer är bäst på sommaren. jag tror stockholm är för stort för mig. ska det bli en storstad får det i så fall bli götet. göteborg, som jag håller så varmt om hjärtat. som jag önskar jag kunde besöka oftare. som jag absolut skulle kunna tänka mig att bo i. men börjar undra om det finns något hopp för mig att komma härifrån. hoppas det i alla fall. behöver lite förändringar!

har även bestämt mig för att jag ska sluta vara så snäll och ställa upp för alla alltid. ibland går det för långt. och då blir jag utnyttjad för att jag är snäll. det är inte rätt. det kommer inte sluta ske heller, för detta är inte första gången det hänt. och som mamma sa, det kommer vara lika jobbigt att ta itu med det nu som om tjugo år. antar att hon har rätt. för hon brukar ha en tendens till att ha det, även om det sitter långt in att erkänna det ;)

så ligger det till. borde gå och lägga mig nu. men jag kommer inte somna på många timmar med tanke på att jag vaknade halv 3 idag. illa. dags att vända tillbaka dygnet lite. men det är så skönt att sova. jaja. önska mig lycka till imorgon.

haha sitter och kollar igenom min bilddagbok. det är faktiskt väldigt roligt. hittade en ganska kul sak som rosanna kläckt ur sig.

"haha jag satt vid matbordet, sen tänkte jag på choklad och mjölk och att alla sa att jag e dum i huvet som tycker det e gott, då började jag tänka på ärtsoppa, hur mkt vi gilalde det när vi va små sen kom jag på det^^"

detta var när hon kom på att hon tyckte om mig. fräckt!

bjuder på dessa bilder också!



kan inte låta bli att tycka om denna bilden. den har något speciellt.
och nej. det är inte 3 snygga tjejer, för det vet jag redan att det är.



och denna bilden känns som den kommer lika bilderna som blir imorgon!
tack emelie för att du valde att bjuda på denna bilden ännu en gång ;) haha!


och denna bilden är bara fin. så den får också vara med!


nu sticker jag härifrån. alltså från datorn. oroa er inte. jag har inte fått lägenhet och jobb än.



Kommentarer
Postat av: Emelie

Ojoj, lååångt inlägg.. tycker dock att det är roligt att du förutspådde hur det skulle sluta igår och att det stämmde så bra :D och varsegooo för att jag bjöd på bilden!

2010-01-07 @ 12:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0