mjau!

vilken härlig dag. var längesen jag var ute så många timmar.
vi har ju varit o åkt skridskor idag och det gick som en dans,
förutom att det var lite svårare än vanligt eftersom det hade snöat hyffsat mycket.
men vi ramlade inte en enda gång. (okej, bara när vi skulle köra tunnel mellan varandras ben)
och det tycker inte jag räknas för det visste jag redan om att det skulle hända!
men det har varit en jättehärlig dag med mycket prat och skratt :)
blir förhoppningsvis lite skridskoåkning till helgen också!
nu har jag fått alla bilderna av emelie och det har tagit en jäkla tid.
men snart har jag samlat ihop alla bilder så jag kan framkalla dom.
här kommer två bilder :)







tror inte att jag har så mycket mer att skriva idag.
bara att jag är trött just nu och tänker försöka somna i tid idag.
tror dock inte att det kommer gå så bra, men är värt ett försök.
ska först läsa kvällsposten sen krypa ner i sängen och läsa lite :)
slänger in ett par bilder från nyår också!






sådär. natts!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0