mjau!

kan inte påstå att helgen har varit den bästa.
skulle nog hellre vilja säg att det varit den sjukaste helgen på länge.
helt förjävlig rent ut sagt. tänker inte gå in på detaljer,
de jag vill ska veta vet om det.
det mesta är väl löst nu känns det som,
men kommer nog ta en stund att komma över det helt.
det har satt sig någonstans.
kan säg att denna helgen har emelie verkligen bevisat vilken vän hon är.
och jag har fått bevisat för mig ännu en gång hur glad jag är att hon finns i mitt liv!

dagen idag har tillbringats till att posta brev, laga mat och
skriva personliga brev och cv till olika jobb.
känns inte som man får något svar som vanligt men vi får väl se.
kan ju inte göra mer än att försöka.

är inte på så jättebra humör idag heller.
som sagt sitter det någonstans allt som hände i helgen.
även om man försöker att inte tänka på det.
har haft egendag både idag och igår och tror jag behöver
en imorgon också. om inget superkul händer.

nu väntar jag på att klockan ska bli 22 så jag kan kolla på paradise hotel,
insåg idag att jag nästan är beroende av det.
blir typ ledsen när det är slut på tisdagen för det är en hel vecka till
nästa 4 avsnitt :P men det är nog det mest underhållande programmet på länge.
och jag som inte ens brukar följa tv-program. jag sitter bänkad framför tvn!

jaja det var allt för idag.
cha cha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0