mjau!

jäklar vad tiden går fort. redan fredag igen.
veckan har varit lugn och inte särskilt händelserik.

ikväll blir det filmmys med emelie, kolla lite skräckisar är det tänkt :)
och såklart kränga chips o dippa o massa onyttigt.
det gillas. får bli på det hållet istället eftersom denna helgen är
planerad som en vit helg.
detta för att det kommer festas stenhårt sen två helger i rad.

har inte så mkt mer att berätta.
men tänkte slänga in två bilder på bikinis jag beställt.
inför tunisien och sommaren :)
lite semester hade inte suttit fel just nu. varmt o gött.

oh just det. jag kom på en sak som jag låg och tänkte på innan jag skulle sova inatt.
mina kompisar kommer numera säkerligen se mig som en bitch.
eftersom ingen är  van vid att martina säger vad hon tycker och tänker
och säger emot när det är något hon tycker är fel så kommer det bli bitchstämpel på mig.
men det får jag ta. för det är bara att vänja sig.
har man tagit det så långt så jag känner mig utnyttjad,
då kan man inte få annat än en bitch tillbaka. så det så.
och jag kommer vara en medveten sådan. det är det som är roligt!

nej just det. bilderna. här kommer dom :)






najs va? :D
och tycker ni inte det så skiter jag i vilket för jag gillar dom
och det är jag som ska använda dom. JUST DET!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0