mjau!

sådär, då har halva denna veckan gått.
har väl inte hänt sådär överdrivet mycket faktiskt.
i måndags stack jag och anna till nova lund.
blev inhandlat en kavaj för 199:- och ett par leggings från gina
som det kommer upp en bild på! kavajen var svart med lila/blått innertyg,
ni får väl se den live och döma den, jag gillade den i alla fall!
annars har dagarna bara spenderats med anna typ.
städat mitt rum riktigt med dammtorkning och allt, och dammsugit huset.
varit hemma hos ekelund på kvällarna o kollat paradise hotel
och sjungt singstar. alltid lika mysigt.
och sen har jag såklart krängt en massa onyttigt som vanligt ;)
om 2 dagar fyller jag 20, på lördag. bara 2 dagar.
det känns faktiskt lite overkligt.
jag är inte tonåring längre. jag är vuxen på riktigt typ.
jag får köpa egen alkohol och dricka lagligt hemma.
jag får gå på systemet. gud vad skönt. det är faktiskt lite overkligt!
det svåra med att fylla år är att man ska komma på vad man önskar sig.
jag förstår inte hur det kan vara lika svårt varenda år,
man kanske redan har allt. det är kanske så det är!
i alla fall har jag önskat mig en resväska av mamma, namnhalsband av bill
och en kamera av pappa. resväskan är det enda jag vet att jag får.
kameran hoppas jag verkligen att jag får, behöver en ny.
sjukt trist att man aldrig kan ta några bilder.

nej gud vilket drygt inlägg detta blev.
börjar bli trött nu, så dags att maka sig till sängen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0