mjau!

då är vi inne på den fjärde dagen av 2010.
får väl säg att det har varit ett bra nytt år än sålänge.
nyår var kalasbra. var med en massa härliga människor
och det var det trevligaste nyåret på många år!
emelie är dock seg på att lägga in bilder så det kommer väl ngn bild sen.

fredagen var sletet. låg hemma i sängen mest hela dagen.
men det var skönt. kollade på två dåliga filmer.
den sista american pie filmen och zombieland,
skitdåliga båda två kan jag säg.

lördagen bestod av utgång tillsammans med kim.
blev class och det var en trevlig kväll må jag säga.
bilder från den kvällen kommer nog också
så fort kimpa orkar lägga in dom.

idag har jag legat i sängen halva (läs hela) dagen.
stack till åhus med fribs vid 19, efter att försökt få min
bil att fungera i en halvtimme. men den tål inte att det är
-13 grader ute så bettan totalvägrade. tog mammas bil tillslut.
har sagt hejdå till rosanna som åker tillbaka till irland imorgon.
och även spelat mario på wii. jag älskar det.
skulle lätt kunna sitta flera dagar i rad och spela det!
mario och donkey kong är de bästa spelen som gjorts.
ska ner till pappa på torsdag också o kötta lite med manda,
var längesen jag träffade henne så det ska bli mysigt :)

veckan ser väl ut ungefär såhär:
måndag: försöka söka lite jobb, umgås med kimpa.
tisdag: tvätta mellan 18-22
onsdag: om vädret tillåter så blir det skridskoåkning på hammarsjön
med emelie och friba.
torsdag: kötta tv-spel med amanda

sen har jag inte planerat mer.
jo, ska köpa album och framkalla mina bilder också i veckan :)
nu ska jag läsa lite innan det är dags att sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0