Sonntag

Hej fina vänner!
Nu känner jag att det är dags att skriva lite, har ju inte skrivit på jag vet inte när.
Dagarna bara springer iväg känns det som, veckorna går så fort.
Jag har iaf sökt in till socionomutbildningen på 8 olika skolor, så nu är det bara matten som kan sätta krokben för mig, kan ju hoppas att man klarar den så man slutar stå o trampa på samma ställe hela tiden! Men hoppet är det sista som överger en brukar man väl säga :P

Helgen har spenderats i goda vänners sällskap som det oftast brukar göras!
Fredagen bestod av jobb på dagen och sen körde jag ner till åhus o pappa för att byta däck på bilen, jag börjar bli riktigt grym på det nu :) Om inte annat så är det skönt att få lite tid med bara pappa, det händer ju inte allt för ofta tyvärr. Sen körde jag hem och åt med familjen. Efter det kom Emma och hjälpte mig färga håret, kan ju säg att hon var lagom nervös när färgen blir brun, lila, rosa i håret, men resultatet blev kanonbra :) Sen körde vi till Sara och drack en massa vin o spelade Buzz, som jag dessvärre inte var så duktig på medans Johan spöade oss totalt, men det är ju kanske för att han är 12 år äldre än oss också!

I lördags åkte jag och Emma upp på stan för att fixa lite ärende, det inhandlades strumpbyxor och lim till lösögonfransarna sen åkte vi hem till mig så hon satte upp mitt hår och sminkade mig! Skulle ju på 30 års fest på kvällen och det var supertrevligt, vågade till och med hålla talet som jag hade skrivit, det trodde jag inte. Dock kom det ju upp en massa känslor som vanligt och nu vet jag inte vad jag vill igen. Det är super jobbigt, men allt löser sig med tiden.

Idag har tiden spenderats framför datorn och tvn, rätt skönt faktiskt. Behöver sånna dagar ibland, ska snart köra upp till Sara o kränga lite onyttigt och snacka skit!

Jag blir så förundrar över vilka fina människor jag har runt omkring mig, och jag har bestämt mig för att bara umgås med människor som ger mig positiv energi istället för att bara gnälla och ta all min energi.
Jag älskar livet, även om det kommer svårigheter ibland, men det är sånt man måste passera för att kunna bli starkare :)

love /m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0